Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a Bázis Szereléstechnika Kft webáruházának, figyelmesen olvassa el a jelen Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Ez a dokumentum az internetes áruházon keresztül történő vásárlás jogi feltételeit tartalmazza. Ön megrendelésének jóváhagyásával a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelmében a feltételeket elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül olvassa el.

Futárszolgálattal való kiszállítás esetén a szállítási költség, melyet a futárszolgálat Cégünk felé számláz, a rögzített szállítási díjtáblázat alapján továbbszámlázásra kerül, mely továbbszámlázást a szerződési feltételek elfogadásával Ön elfogadottnak tekint. A szállítási költségekről előzetesen tájékozódhat a szállítási díjak táblázatban.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén ügyfélszolgálatunk (telefonon vagy e-mailben) rendelkezésére áll.

1. Az eladó (továbbiakban eladó), céginformációk

Teljes név: Bázis Szereléstechnika Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

Rövidített név: Bázis Szereléstechnika Kft

Székhely: 9143 Enese, Hetvényi István utca 5.

Adószám: 12491904208

Cégjegyzékszám: 08 09 017985

Telefon: +36 20 2419323

E-mail: info@bazisszerelestechnika.hu

Web: www.bazisszerelestechnika.hu

Alapítás dátuma 2000.05.30

2. A szerződés tárgya

A szerződés tárgya a Bázis Szereléstechnika Kft webáruházban található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit, képeit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg. A megrendelt termék színe egyes esetben eltérő lehet a weboldalon található termék fotójától. A weboldal szerkesztése során törekszünk a színbeli eltérések kiküszöbölésére. A termék színe nem befolyásolja a minőséget. A technikai hibából adódó ár nélküli megrendeléseket (a termék mellet nem jelenik meg ár, vagy 0 Ft) vagy esetleg irreálisan alacsony vagy magas a termék feltüntetett ára, akkor nem áll módunkban feldolgozni, illetve minden esetben egyeztetésre kerül.

Az esetleges kellemetlenségért elnézést kérünk.

3. A Vásárló (továbbiakban vásárló)

Az a személy (vagy cég), aki az eladó webáruházának szolgáltatásait igénybe veszi, azaz az eladó webáruházának internetes felületén regisztrálja magát és e felületen keresztül árut megrendel, vásárol.

Vásárlónak minősül abban az esetben is amennyiben regisztráció nélkül telefonon vagy e-mailben rendel, illetve személyesen a területi üzletkötőnknél.

4. Megrendelés menete

A kiválasztott terméket megrendelheti a weboldalon keresztül, telefonon vagy e-mailben.

5. Árak, akciók

A termékek mellett feltüntetett ár a termék nettó ára, amely forintban értendő (Tájékoztatásul feltüntetjük a termék általános forgalmi adóval növelt, brittó átát is). Az ajánlati ár az adott pillanatban érvényes, és csak akkor válik végleges árrá, ha a megrendelő a rendelési folyamat lépéseit szabályosan elvégzi, és a rendelést jóváhagyja. A termék és a szállítási szolgáltatás végleges ára az az ár, amely a jóváhagyáskor a termék megnevezése mellett, majd a rendelésről küldött visszajelző e-mailben is szerepel. A végleges ár csak a felek közös egyetértésével módosítható. Amennyiben valamely rendelés vagy rendelések bármilyen okból módosításra, összevonásra kerülnek, a módosított rendelésre a módosítás időpontjában érvényes szállítási és fizetési kondíciók vonatkoznak. Az akciós árakat a lejárat napjáig vagy a készlet erejéig garantáljuk. A weboldalon esetlegesen található deviza mindig a rögzített forintos árfolyamhoz igazodik, emiatt napi ingadozást mutathat.

6. Fizetési lehetőségek

Készpénzben: személyes vásárlási lehetőséget kizárólag előzetes egyeztetés esetén a területi üzletkötőinknél lehetséges.

Előre átutalás: Az áru megrendelése után a számlát kiállítjuk és e-mailben elküldjük. A számlán szereplő végösszeg kiegyenlítése után a terméket összekészítjük és futárszolgálattal elküldjük.

Utánvétes fizetés: Amennyiben csomagküldő szolgálat igénybevételével vásárolja meg termékünket, lehetőség van utánvétes fizetésre. A kiszállított árut a csomagküldő szolgálat futáránál készpénzben kell kifizetnie, az utánvétes vásárlás költségével együtt (Fizetendő összeg = vételi ár + szállítási költség). A számlát az áruról és a szállítási költségről a futár adja át a vásárlónak az áruval együtt.

A fentiektől eltérő fizetési módok alkalmazása (pl. utólagos átutalás) kizárólag az eladó és a vásárló előzetes egyeztetése esetén valósítható meg.

7. Szállítási és teljesítési feltételek

Lehetősége van igénybe venni csomagküldő szolgáltatásunkat. Cégünk az Express One Hungary Kft. futárszolgálattal (https://expressone.hu/) áll kapcsolatban. Rendelése aznap feldolgozásra kerül, amennyiben 12.00-ig beérkezik rendszerünkbe.

Magyarországon a megrendelt termékeket raktárkészlet függvényében 2-3 munkanapon belül veheti át a megrendelés feldolgozásától számítottan.

Készletünk folyamatosan változik, ezért előfordulhat, hogy a weboldalon még szereplő termék már nincs készleten és megrendelését nem, vagy csak részben tudjuk teljesíteni. Természetesen ilyenkor e-mailben vagy telefonon értesítjük a vásárlót és egyeztetjük módosított rendelését.

Futárszolgálatos kézbesítés esetén kérjük, mindig adja meg (mobil) telefonszámát, hogy a futár egy esetleges sikertelen kézbesítéskor tudjon a vásárlóval közvetlenül egyeztetni az átvételről. Sikertelen kézbesítés esetén előfordulhat, hogy a megrendelést nem a következő munkanapon, hanem a futárral egy előre leegyeztetett időpontban fogja megkapni. Rendelése leadáskor a számlázási és szállítási cím eltérhet egymástól, ezt minden esetben figyelembe vesszük csomagfeladáskor.

Figyelem: Kérjük, hogy átvételkor ellenőrizzék a termék állapotát, amennyiben a termék esetleg sérült a futárral ezt jegyzőkönyvön dokumentálják. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban a sérült árut cserélni.

A futárszolgálati kiszállítással kapcsolatban további információkat a Express One Hungary Kft. futárszolgálattal (https://expressone.hu/) weboldalán talál. Szállítási feltételeink változtatási jogát fenntartjuk.

8. Szállítási díjak

Aktuális szállítási díjainkat a Szállítás menüpontban találja.

9. Sikertelen kézbesítés

Sikertelen kézbesítés esetén ingyenes másodszori kézbesítést kísérel meg a futárszolgálat. A vásárló önhibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben a vásárlót terhelik.

10. Sérült csomag

Kérjük, hogy a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Ha olyan sérülést tapasztal a csomagon, mely a benne lévő áru károsodására utal, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Abban az esetben, ha a termékről felbontás után a futár jelenlétében kiderül, hogy az bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cseregaranciát biztosítunk. Ilyen esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban térítésmentesen cserélni a küldeményt. Ha sérülést tapasztalnak, kérjük haladéktalanul lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@bazisszerelestechnika.hu e-mail címen vagy a +36 20 2419323 telefonszámon.

11. A vásárlástól való elállás joga

A 2002. évi XXXVI. törvény értelmében minden vásárlónak 8 munkanapon belül elállási joga van, amely a következő feltételekkel vehető igénybe:

Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami gyári és minden csomagolási elemet tartalmazó csomagolásban érkezik vissza. Az elállásra vonatkozó igényt kizárólag írásban lehet bejelenteni az info@bazisszerelestechnika.hu e-mail címen.

Az áru ellenértékét a termék visszajuttatását követően 30 napon belül visszatérítjük. A vételár visszatérítése az áru visszajuttatása után lehetséges. Az árucikk csak az eredeti garanciális okmányokkal és számlával együtt szolgáltatható vissza. A visszatérítés nem vonatkozik a kiszállítási költségre, valamint a termék visszajuttatásának költségére, melyek minden esetben a vásárlót terhelik. Amennyiben a termék kiszállítása ingyenesen történt, a vásárlónak meg kell térítenie a termék súlya alapján kalkulált kiszállítás költségét, amit kedvezményként az eladó elengedett.

Amennyiben a terméket a vásárló használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc- és sérülésmentesen visszajuttatni, az eladó nem vállalja a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatja a vásárlónak, a vásárló költségére.

A vásárlót nem illeti meg a vásárlástól való elállás joga: olyan áru értékesítése esetében, amely a vásárló személyéhez kötött (egyedi megrendelések).

12. Termékgarancia, szavatosság, jótállás (151/2003 (IX.22) Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról)

Az általunk forgalmazott termékekre a törvényben előírt, illetve a gyártó által vállalt garancia-, jótállási időt vállaljuk. A garancialappal ellátott termékek garanciális igényét a számla másolatával, valamint eredeti garancialappal lehet érvényesíteni. Garancialappal nem rendelkező termékekhez a számla vagy annak másolata szolgál garanciális igazolásként. A termékek szakszerűtlen használata, illetéktelen javítása, átalakítása azonnali garanciavesztést von maga után.

13. Garanciális ügyintézés

Ha az áruházunkban vásárolt termék garancia-, jótállási időn belül meghibásodott, kérjük, haladéktalanul jelezze felénk e-mailben.

A terméket - kizárólag előzetes egyeztetés esetén - visszajuttathatja székhelyünkre, vagy az általunk megadott szervizbe, futárszolgálattal vagy postai úton. A szállítási költség a vásárlót terheli. Garanciális termék postai vagy futárszolgálatos küldése esetén utánvétes átvételére nem biztosítunk lehetőséget.

Garanciában leadott termékeket lehetőség szerint eredeti csomagolásban, gyári tartozékaival együtt kell visszajuttatni, megtisztított állapotban, az esetleges csereigény érvényesítéséhez. Postai szállítás, illetve futárszolgálatos szállítás esetén fontos, hogy a szükséges dokumentumokon kívül hibaleírás valamint napközbeni telefonos elérhetőség is mellékelve legyen a meghibásodott termékhez. Kérjük a postán vagy futárszolgálattal visszajuttatott termékek megfelelő csomagolását, mivel a szállítás során keletkezett károkért nem áll módunkban felelősséget vállalni.

Minden garanciában leadott terméket átveszünk. A leadott termékeket bevizsgáljuk, azok javíthatóságát vagy cserejogosultságát megállapítjuk. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és az ezzel kapcsolatos költségek a vásárlót terhelik.

14. Felelősségvállalás

Az eladó nem tartozik felelősséggel a web-shop oldalain külső behatolás által okozott károkért, illetve bármilyen, a szolgáltatók által okozott információtovábbítási késedelemért, számítógépes vírus, vonal- illetve rendszerhibából keletkezett károkért. Webáruházunkban található információk alapján vásárolt termékek felhasználása a vásárló felelőssége. Nem vállalunk felelősséget a nem rendeltetésszerű használatból, üzemeltetésből vagy felhasználásból származó veszteségért vagy kárért.

15. Adatvédelem

Bizonyos információk, adatok elengedhetetlenek a rendelés felvételéhez, a vásárlás teljesítéséhez, a számla kiállításához, a kiszállításhoz, a garanciához és a jótállási szerződéshez. A rendelkezésünkre bocsátott adatokat, információkat kizárólag a Bázis Szereléstechnika Kft (eladó) jogosult használni. A vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a Bázis Szereléstechnika Kft a személyes adatokat a fent meghatározott cél érdekében kezelje, feldolgozza és tárolja. A vásárló adatainak kezelésekor a vonatkozó adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően járunk el.

16. Jogi nyilatkozat

A weboldalon feltüntetett kép- és szöveg anyagok, illetve azok elrendezése a Bázis Szereléstechnika Kft. tulajdonát képezik. A kép- és szöveg anyagokat részben vagy egészben felhasználni, másolni tilos. Azok bármilyen formában történő felhasználása kizárólag a tulajdonos kifejezett, erre vonatkozó írásos engedélyével lehetséges. A weboldal tartalmaz beszállítóinktól kapott kép- és szöveg anyagot, melyek közzétételére a szükséges engedélyek rendelkezésünkre állnak.